Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Μιράζ



Μην εμπιστεύεσαι την όραση
είναι πάντα σίγουρη
ότι έχει δίκιο
ότι αναγνωρίζει το προφανές
Πόση έπαρση!
Όσες φορές δεν είδα
ήμουν με τα μάτια ανοιχτά
Λες και δεν μας ξεγέλασαν 
παπατζήδες και ταχυδακτυλουργοί
λιμνούλες  με νερά στην έρημο
μαγικά χαρτάκια
οι πινελιές του Βαν Γκογκ
Σιγά μη πιστέψω στα μάτια μου
είναι σαν να πιστεύεις ότι ο ουρανός δεν έχει άστρα
επειδή είναι 12 το μεσημέρι
(ή 12 τα μεσάνυχτα στην ολόφωτή σου πόλη)
Τα μάτια είναι για να κοιτάς
όχι για να βλέπεις
Η όραση
καλή είναι για θεάματα, δεν λέω
αλλά η αλήθεια
Ω, η αλήθεια ποτέ δεν φαίνεται με τα μάτια
φαίνεται μόνο όταν τα κλείνεις
και σου μιλάν στον ύπνο σου ξεχασμένοι επισκέπτες
όταν δεν βλέπεις πού πατάς
όταν δεν ξέρεις ό,τι ξέρεις
Καλύτερα να παίζαμε τυφλόμυγα με μαύρο σφιχτό μαντίλι
καλύτερα να άκουγα τα γουργουρητά κάτω από τα πλευρά μου 
Εμπιστεύομαι, ναι
μόνο τις τρίχες μου όταν ορθώνονται
στον πήχη του αριστερού χεριού μου




Μαρ. Μαρκοπούλου 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου